Συγχαρητήρια και ευχαριστίες του ίδιου, αλλά και όλου του κόσμου, για την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν, απηύθυνε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας, προς τους πυροσβέστες που επιχειρούν στην κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς που έχει ξεσπάσει στη Λίμνη Ευβοίας.
Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο κ. Τόσκας, ο οποίος έχει σπεύσει επί τόπου, μιλώντας το πρωί στους πυροσβέστες, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η καταστροφή είναι μεγάλη, «αλλά το θέμα είναι να την περιορίσουμε να μην γίνει ακόμη μεγαλύτερη» και πως «ίσως χρειαστεί προσπάθεια και σήμερα και αύριο», σημειώνοντας πως «ευτυχώς οι κλιματολογικές συνθήκες βοηθούν λίγο είναι λίγο καλύτερες από ό,τι χθες και προχθές, άρα καλύτεροι είναι οι οιωνοί»
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/συγχαρητήρια-και-ευχαριστίες-τόσκα-σ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.