Μιλώντας γεμάτη υπερηφάνεια για την μεγάλη επιτυχία του γιού της στην κάμερα της ΕΡΤ, τόνισε μεταξύ άλλων:
«Ευχαριστώ τον προπονητή του, ευχαριστώ τον ίδιο τον γιο μου. Είναι σήμερα μέρα γιορτής, γιόρταζε και ο πατέρας του και ήρθε αυτή η δύναμη από ψηλά. Ο Λευτέρης είναι ένας σταθερός αθλητής και δυνατός άνθρωπος. Εγώ έζησα τη στιγμή με τη μεγαλύτερη αγωνία. Η καρδιά μου είχε φύγει από τη θέση της. Δεν περίμενα ούτε το 16,000 για να πανηγυρίσω, αλλά περίμενα να τελειώσει όλος ο αγώνας. Για μένα μετράει το ήθος. Αν ο Λευτέρης ήταν καλός αθλητής, αλλά δεν ήταν καλός χαρακτήρας, τότε θα είχε πρόβλημα. Ο Λευτέρης ήθελε να δώσει χαρά στους Έλληνες. Η ενόργανη είναι στο αίμα του».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.