Έτσι αδικούμε τους εαυτούς μας και αυτούς που μας παρακολουθούν και μας στηρίζουν. Δεν είναι ότι καλύτερο να παρουσιάζεις τέτοιο πρόσωπο σε ένα παιχνίδι Ολυμπιακών Αγώνων. Οι Αυστραλοί περίμεναν ένα θαύμα για να μπουν στην οκτάδα και έπαιζαν σαν να ήταν σε τελικό. Πρέπει κι εμείς να αποκτήσουμε αυτό το πνεύμα και αυτή τη συγκέντρωση. Μακάρι αυτό το παιχνίδι να το ξεπεράσουμε ανώδυνα.
Ακολουθεί ένας αγώνας ζωής ή θανάτου σε δύο μέρες και ακόμη δεν ξέρουμε τον αντίπαλο. Ελπίζω να γυρίσουμε τον διακόπτη και να παίξουμε πάλι με συγκέντρωση και πάθος. Σήμερα το χειρότερο δεν μας στοίχισε κάτι. Ας πάμε τώρα να κάνουμε το καλύτερο”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.