Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Σε «καραντίνα» τέσσερις Αυστραλέζες πολίστριες

Θέμα προέκυψε την τελευταία στιγμή στη γυναικεία Ολυμπιακή ομάδα πόλο της Αυστραλίας

Σε «καραντίνα» τέσσερις Αυστραλέζες πολίστριες

Τέσσερις αθλήτριες της ομάδας μπήκαν σε «καραντίνα» από τους διοργανωτές, έχοντας κολλήσει έναν παράξενοι ιό στη Ρώμη, οπού τα «καγκουρό» έκαναν την προετοιμασία τους. 

Οι Αυστραλοί δεν αποκάλυψαν τα ονόματά τους, όμως αναγκάστηκαν να μπουν στο περιθώριο, ώστε να κολλήσουν και τις υπόλοιπες συναθλήτριες τους, μένοντας μόνο με εννιά πολίστριες για την έναρξη των υποχρεώσεών τους στο τουρνουά το ερχόμενο Σάββατο.



πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/se-karadina-tesseris-australezes-polistries/3189332

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.