Αγωγή προκειμένου να κηρυχθεί καταχρηστική η επ΄ αόριστον επίσχεση εργασίας που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι θα καταθέσει στο μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ.
Επ’ αόριστον, χωρίς λεωφορεία θα μείνει από αύριο Δευτέρα η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ προχωρούν σε διαρκή επίσχεση εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.