Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Χωρίς λεωφορεία επ' αόριστον η Θεσσαλονίκη από τη Δευτέρα

Αγωγή προκειμένου να κηρυχθεί καταχρηστική η επ΄ αόριστον επίσχεση εργασίας που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι θα καταθέσει στο μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ.
Επ’ αόριστον, χωρίς λεωφορεία θα μείνει από αύριο Δευτέρα η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ προχωρούν σε διαρκή επίσχεση εργασίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.