Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΝΔ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ!

kyriakos-mitsotakis_0
Αν νομίζετε ότι ο Κυριάκος ξεμπέρδεψε με τον ανασχηματισμό ενισχύοντας μόνο το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ με δύο νέα πρόσωπα, που πλαισιώνουν πλέον τον Γιώργο Κουμουτσάκο, κάνετε λάθος και πως όλο αυτό είναι η μόνο η αρχή της ριζικής αλλαγή που ετοιμάζει.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες ο «γαλάζιος» ανασχηματισμός φαίνεται πως θα γίνει μετά την παρουσία του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας στη ΔΕΘ.
Ως πρωταρχικός στόχος είναι να υπάρχει μια άνεση χρόνου ώστε να μην αδικηθεί κανείς. Ωστόσο η διαδικασία έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.