Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Αναβλήθηκε το... μετάλλιο των Μάντη-Καγιαλή

Δεν θα κριθεί σήμερα, τελικά, το χρώμα του μεταλλίου που θα κατακτήσουν οι Μάντης και Καγιαλής στα 470 της ιστιοπλοΐας, αφού ο αγώνας αναβλήθηκε λόγω άπνοιας

Αναβλήθηκε το... μετάλλιο των Μάντη-Καγιαλή

Οι καιρικές συνθήκες στην Βραζιλία συνεχίζουν να δημιουργούν προβλήματα στην διεξαγωγή των αγώνων ιστιοπλοΐας. 

Η νέα καθυστέρηση αφορά στους τελικούς στα 470, που είχαν προγραμματιστεί για σήμερα. Σ’ αυτόν, το ελληνικό δίδυμο θα μάθαινε το χρώμα του μεταλλίου που θα κατακτήσει, αφού ήδη έχει εξασφαλίσει την θέση του στο βάθρο. 

Η άπνοια που επικρατεί στη Μαρίνα ντα Γκλόρια δεν βοήθησε στην διεξαγωγή του και αναμένεται να ανακοινωθεί από τους διοργανωτές η νέα ημερομηνία και ώρα του αγώνα.



πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/anablithike-to-metallio-twn-madi-kagiali/3193582

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.