Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

ΠΑΣΟΚ: Κατά Ξανθού - Πολάκη για το νοσοκομείο Κιλκίς

ΠΑΣΟΚ: Κατά Ξανθού - Πολάκη για το νοσοκομείο Κιλκίς

«Αντί να στηριχθούν τα ακριτικά νοσοκομεία του Κιλκίς και της Γουμένισσας ώστε να ανταπεξέλθουν στην πολύ αυξημένη ροή των ασθενών, ο υπουργός της φανφάρας τα υποβαθμίζει και τους κόβει τα λεφτά» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το κόμμα 

Σφοδρή επίθεση κατά του υπουργού Υγείας Ανδρέα Ξανθού,καθώς και του αναπληρωτή υπουργού Παύλου Πολάκη εξαπολύει το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωσή του κάνοντας λόγο «για επιχείρηση "Πινόκιο" στην Υγεία».

Αναφερόμενο ειδικότερα στο νοσοκομείο Κιλκίς, που τον τελευταίο καιρό «βρίσκεται σε πορεία υποβάθμισης και αδιαφορίας», το ΠΑΣΟΚ σημειώνει ότι είχε παραδοθεί από την προηγούμενη διοίκηση με καινούργια χειρουργική πτέρυγα, νέα μαγειρεία και ανανεωμένο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό.


Αναλυτικά η ανακοίνωση στο http://www.protothema.gr/politics/article/602565/pasok-kata-xanthou-polaki-gia-to-nosokomeio-kilkis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.