Αφενός έγινε ο πρώτος Αμερικανός αθλητής που κατακτά τρία μετάλλια στην κούρσα των 100 μέτρων σε Ολυμπιακούς Αγώνες (είχαν προηγηθεί το χρυσό στην Αθήνα το 2004 και το ασημένιο στο Λονδίνο το 2012) και αφετέρου είναι πλέον στα 34 του χρόνια ο γηραιότερος που κατακτά μετάλλιο στην "κούρσα της μίας ανάσας".
"Το να τρέχω δίπλα σε αυτούς τους νεαρούς στα 34 μου χρόνια και να καταφέρνω να ανέβω στο βάθρο είναι κάτι που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα", δήλωσε ο Γκάτλιν μετά το 9.89 που σημείωσε, για να προσθέσει: "Δουλεύουμε 365 ημέρες το χρόνο για να είμαστε εδώ για 9 δευτερόλεπτα. Αυτό το μετάλλιο ήταν για τον γιο μου. Εάν με παρακολουθεί, σε αγαπώ, γιε μου".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.