Στην παράταση ο Ολυμπιακός νίκησε 2-1 (0-1 κ.α., Τσόρι, Ιντέγιε τα γκολ) την Αρούκα και πέρασε με την ψυχή στο στόμα στους ομίλους του Europa League. Kακοί οι ερυθρόλευκοι, ήρωας ο Αργεντινός που έδωσε τη λύση! "Αλλιώς ονειρευόμαστε τον Ολυμπιακό", φώναξε η "7"...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.