Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

«Σαφάρι» κατά της «μαύρης απασχόλησης» ξεκινά το υπουργείο Εργασίας

Νέους τρόπους για να πατάξει τη «μαύρη εργασία» αναζητά το υπουργείο Εργασίας, με πρώτη κίνηση να είναι η υποχρέωση των εργοδοτών να αποκτήσουν κωδικό πρόσβασης στο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και μάλιστα έως τις 30 Σεπτεμβρίου. 

Βέβαια προκειμένου να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει η ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ (www.sepenet.gr) να ενεργοποιηθεί, καθώς βρίσκεται ακόμη «υπό κατασκευή».

Παράλληλα στην ιστοσελίδα θα μπορούν να γίνονται καταγγελίες -τόσο επώνυμα όσο και ανώνυμα- ώστε να υπάρξει καλύτερος έλεγχος και να περιοριστεί η ανασφάλιστη απασχόληση, κάτι για το οποίο η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί και στο μνημόνιο.

Αρκετές από τις βασικές λειτουργίες του ΣΕΠΕ θα μπορούν να γίνονται πλέον ηλεκτρονικά, συμπεριλαμβανομένης και της επιβολής προστίμων σε παραβάτες. Μάλιστα οι καταγγελίες μπορούν να «σταλούν» στο Σώμα με οποιοδήποτε «γρήγορο» μέσω μπορεί να επιλεγεί, από την κλασσική κατάθεση εγγράφου έως και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/602556/safari-kata-tis-mauris-apasholisis-xekina-to-upourgeio-ergasias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.