Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Χρυσό στο ομαδικό της τοξοβολίας για τη Νότια Κορέα



Με χαρακτηριστική ευκολία η Νότια Κορέα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο ομαδικό της τοξοβολίας επικρατώντας με 6-0 επί των ΗΠΑ.

Η ομάδα της Νότιας Κορέας, αποτελούμενη από τους Γουτζίν Κιμ, Σεουνγκγιούν Λι, Μποντσάν Κου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο ομαδικό της τοξοβολίας ανδρών, καθώς στον τελικό νίκησε 6-0 την ομάδα των ΗΠΑ, που την απάρτιζαν οι Μπρέιντι Έλισον, Ζατς Γκάρετ, Τζέικ Καμίνσκι.
Την τρίτη θέση κατέλαβε η Αυστραλία. Αποτελούμενη από τους Αλεκ Ποτς, Ράιαν Τίακ, Τέιλορ Γουόρθ κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ομαδικό της τοξοβολίας ανδρών, καθώς στον «μικρό τελικό» νίκησε 6-2 την Κίνα, την ομάδα της οποίας απαρτίζαν οι Γιου Ξινγκ, Ξουεσόνγκ Γκου, Νταπένγκ Γουάνγκ.
                                                                                                                                                                    πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/OlympicGames/xryso-sto-omadiko-ths-toksovolias-gia-th-notia-korea.4204946.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.