Σε «πελάγη» ευτυχίας «πλέουν» η Ελένη Καρποντίνη και ο Βασίλης Λιάτσος.
Την Κυριακή ήρθε στη ζωή ο γιος τους και η ευτυχίας του δεν κρύβεται. Η παρουσιάστρια είχε «ανεβάσει» στο instagram φωτογραφία του μωρού και έγραφε: ««Καλως ηρθες αγορι μου! Αστερι μου! Ζωη μου! Ψυχη μου! Αγαπη μου! Εισαι η μεγαλυτερη ευτυχια που θα μπορουσα να φανταστω κ´ να νιωσω. Πολυ ευγνωμων!
Ενα ερωτηματικο μονο εχω… που βρηκες τοσο πολυ κ´ μακρυ μαλλι γιε μου;;;». Το ζευγάρι μαζί με τον γιο του πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο και έφυγε για να ξεκινήσει τη νέα σελίδα στη ζωή του.
Περισσότερες φωτο στο www.altsantiri.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.