Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Οι πανηγυρισμοί του Πετρούνια μετά την κατάκτηση του χρυσού



Με τον προπονητή του, Δημήτρη Ράπτη και με αγκαλιά την ελληνική σημαία πανηγύρισε την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου ο Λευτέρης Πετρούνιας. (VIDEO)

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας του Ζανέτι ο Λευτέρης Πετρούνιας έπεσε στην αγκαλιά του προπονητή του Δημήτρη Ράπτη. Οι δύο τους έχουν καταβάλει απίστευτες προσπάθειες όλο αυτό το διάστημα και δικαιολογημένα το πανηγύρισαν.
Στη συνέχεια και αφού δέχτηκε τα συγχαρητήρια όλων των συναθλητών του πήγε στην εξέδρα όπου βρίσκονταν η μητέρα του και πήρε την ελληνική σημαία για να πανηγυρίσει.                                                  
Δείτε πως πανηγύρισε το χρυσό ο Έλληνας γυμναστής.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.