Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε θέση για την αναβολή του πρωταθλήματος, με τους ανθρώπους του «δικεφάλου του Βορρά» να στρέφονται κατά της σημερινής διοίκησης της ΕΠΟ.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/paok/271256-pae-paok-e-epo-eythynetai-gia-ten-anabole
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.