Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Η ΕΠΟ ευθύνεται για την αναβολή»

ΠΑΟΚ
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε θέση για την αναβολή του πρωταθλήματος, με τους ανθρώπους του «δικεφάλου του Βορρά» να στρέφονται κατά της σημερινής διοίκησης της ΕΠΟ.



Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/paok/271256-pae-paok-e-epo-eythynetai-gia-ten-anabole

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.