Ο Σπύρος Γιαννιώτης "πάγωσε" την διαδικασία για την ένσταση και αποδέχεται τη νίκη τουΟλλανδού, Φέρι Βέερτμαν, ο οποίος πρόλαβε να κάνει την τελευταία χεριά πριν τον πρωταθλητή μας.
Τι να πρωτοπείς και τι να πρωτογράψεις γι' αυτόν τον αθλητή-πρότυπο, γι' αυτό τον θρύλο της Κολύμβησης και του ελληνικού αθλητισμού γενικότερα. Ο 36χρονος έστειλε πολλά μηνύματα για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζεται ο αθλητισμός. Αυτό και αν είναι ΧΡΥΣΟ μετάλλιο, Σπύρο. Εύγε...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.