Μηνύματα με πολλούς αποδέκτες για την προάσπιση της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας έστειλε από την κοιλάδα του Αχελώου ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος, κατά την αντιφώνηση του στην τελετή ανακήρυξή του ως επιτίμου δημότη του Δήμου Γεωργίου Καραϊσκάκη.
«Αφήνω, ως Επίτιμος Δημότης του Δήμου σας, τις αδούλωτες βουνοκορφές των Τζουμέρκων κλείνοντας στην ψυχή μου, ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ένα κορυφαίο δίδαγμα: Το Έθνος μας, το Έθνος των Ελλήνων ή θα υπερασπισθεί, δίχως ίχνος συμβιβασμού, την Ελευθερία ή δεν πρόκειται ν’ αρθεί στο επιβαλλόμενο ύψος των περιστάσεων, τόσον ως κληρονόμος της αρχαίας παρακαταθήκης του όσο και ως μέλος της Διεθνούς Κοινότητας και ισότιμος Εταίρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Να είσθε βέβαιος ότι το δίδαγμα αυτό θα είναι δείκτης πορείας κατά την επιτέλεση της αποστολής μου» είπε τιμώντας με την παρουσία του τις εκδηλώσεις μνήμης για τα 212 χρόνια από το ολοκαύτωμα των Σουλιωτών στην Μονή Σέλτσου.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επισήμανε πως οι Έλληνες οφείλουμε να μην λησμονούμε, στο διηνεκές, ότι η Ελευθερία ουδέποτε είναι δεδομένη, αλλά αποτελεί εύθραυστο αγαθό, του οποίου η πιστή και άνευ όρων υπεράσπιση, συνιστά στοιχειώδες εθνικό χρέος.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/paulopoulos-h-eleutheria-oudepote-einai-dedomenh/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.