Αίσιο τέλος είχε η πυρκαγιά στο Δεσύλλα (κοντά στην Καλαμάτα) αφού οι πυροσβέστες κατάφεραν να θέσουν τη φωτιά υπό έλεγχο και να τη σβήσουν.
πηγή: http://www.tharrosnews.gr/news/content/%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%AC-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B5%CF%83%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%B1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.