Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Αφαίρεση μεταλλίου από το Πεκίνο για τη Ρωσία



Η Αναστασία Καπατσίνσκαγια βρέθηκε να είχε κάνει χρήση απαγορευμένης ουσίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνο και η Ρωσία έχασε το μετάλλιο στη σκυτάλη 4Χ100 στο στίβο.

Ακόμη ένα... ετεροχρονισμένο κρούσμα ντόπινγκ για τον ρωσικό στίβο, που του στερεί άλλο ένα Ολυμπιακό μετάλλιο. Η ΔΟΕ ανακοίνωσε ότι αφαιρεί από τη Ρωσία το ασημένιο μετάλλιο που είχε κατακτήσει η ομάδα 4Χ400μ. γυναικών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, το 2008, καθώς η Αναστασία Καπατσίνσκαγια είχε κάνει χρήση του στεροειδούς αναβολικού στανοζολόλη και ακόμη μίας απαγορευμένης ουσίας (turinabol).
Το δείγμα της Ρωσίδας αθλήτριας είχε φυλαχθεί από το 2008, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, και επανεξετάστηκε δίνοντας θετικό αποτέλεσμα.
Νικήτριες της σκυταλοδρομίας 4Χ400μ. στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου είχαν αναδειχθεί οι ΗΠΑ, με τη Ρωσία να τερματίζει δεύτερη, την Τζαμάικα τρίτη και τη Λευκορωσία τέταρτη.
Πριν από λίγες ημέρες η ΔΟΕ αφαίρεσε και το χρυσό μετάλλιο της Ρωσίας από τα 4Χ100μ. γυναικών στην ίδια διοργάνωση, καθώς μετά από επανεξέταση προέκυψε θετικό δείγμα της Γιούλια Τσερμοσάνσκαγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.