Δε θα ενισχύει τις προσπάθειες της Νιγηρίας στο Ολυμπιακό τουρνουά μπάσκετ του Ρίο ο Αλ-Φαρούκ Αμίνου.

Ο 26χρονος φόργουορντ των Μπλέιζερς κατηγόρησε για τα πεπραγμένα της την ομοσπονδία καλαθοσφαίρισης της αφρικανικής χώρας και «έβγαλε» στη φόρα τα «άπλυτά» της, τόνισε πως δεν επιθυμεί με τις παρούσες συνθήκες να αγωνιστεί στη Βραζιλία και έδωσε ραντεβού για τις επόμενες υποχρεώσεις του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος.
«Εξαιτίας των συνεχόμενων και άλυτων οργανωτικών θεμάτων με την ομοσπονδία της Νιγηρίας, αποσύρομαι από την προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016. Εύχομαι στους παίκτες, στους προπονητές και στο επιτελείο της Νιγηρίας κάθε επιτυχία στους Ολυμπιακούς Αγώνες κι ελπίζω στο μέλλον να συμμετάσχω στις υποχρεώσεις της εθνικής», τόνισε ο Αμίνου.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/xanei-tous-olumpiakous-o-aminou/3189608
Ο 26χρονος φόργουορντ των Μπλέιζερς κατηγόρησε για τα πεπραγμένα της την ομοσπονδία καλαθοσφαίρισης της αφρικανικής χώρας και «έβγαλε» στη φόρα τα «άπλυτά» της, τόνισε πως δεν επιθυμεί με τις παρούσες συνθήκες να αγωνιστεί στη Βραζιλία και έδωσε ραντεβού για τις επόμενες υποχρεώσεις του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος.
«Εξαιτίας των συνεχόμενων και άλυτων οργανωτικών θεμάτων με την ομοσπονδία της Νιγηρίας, αποσύρομαι από την προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016. Εύχομαι στους παίκτες, στους προπονητές και στο επιτελείο της Νιγηρίας κάθε επιτυχία στους Ολυμπιακούς Αγώνες κι ελπίζω στο μέλλον να συμμετάσχω στις υποχρεώσεις της εθνικής», τόνισε ο Αμίνου.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/xanei-tous-olumpiakous-o-aminou/3189608
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.