Τον λένε Σάντο Κοντορέλι, είναι κολυμβητής και θα αγωνιστεί στο Ρίο. Έχει όμως ένα κακό συνήθειο. Δείχνει το μεσαίο του δάχτυλο πριν από τις κούρσες! Διαβάστε το γιατί.
Οι αθλητές στα ατομικά αθλήματα έχουν διάφορους τρόπους να "φτιάχνουν" τους εαυτούς τους πριν από τις κρίσιμες αναμετρήσεις. Άλλοι θέλουν να τους νευριάζουν, άλλοι τρώνε σφαλιάρες, μερικοί θέλουν το μπινελίκι τους, άλλοι πάλι προσπαθούν να χαλαρώσουν. Υπάρχει κάποιος όμως που του αρέσει το... μεσαίο δάχτυλο!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.