Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Ακόμη μία αυτοκινητοβιομηχανία με παραποιημένα στοιχεία κατανάλωσης

Ακόμη μία αυτοκινητοβιομηχανία με παραποιημένα στοιχεία κατανάλωσης

Μετά τη Mitsubishi και η Suzuki παραδέχθηκε πριν από λίγες ώρες πως χρησιμοποιούσε «μη εγκεκριμένες μεθόδους μέτρησης κατανάλωσης», ενώ ο εκπρόσωπός της Hidehiro Hirano δήλωσε πως ο πρόεδρος της εταιρείας θα αναφέρει το πρόβλημα στις αρμόδιες αρχές της χώρας.

Η Suzuki δήλωσε πως το θέμα αφορά 16 μοντέλα που πωλούνται αποκλειστικά και μόνο στην Ιαπωνία και στα οποία οι μετρήσεις κατανάλωσης δεν γίνονταν με τη μεθοδολογία που επέβαλε η νομοθεσία της χώρας. Παράλληλα η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας δήλωσε πως δεν παραποίησε τα αποτελέσματα των δοκιμών.
Τα ύποπτα μοντέλα είναι τα Alto, Alto Lapin, Wagon R, Hustler, Spacia, Every, Carry, Jimny, Solio, Ignis, Baleno, SX4 S-CROSS, Swift, Escudo 2.4, Escudo,Jimny Sierra.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση η μετοχή της εταιρείας έκλεισε με πτώση 11%.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.