Στην… αντεπίθεση πέρασε ο Σέρβος κόουτς του ΠΑΟΚ σχετικά με όσους τον κατηγορούν για τις υποθέσεις των Τζιόλη και Κάτσε, ενώ μίλησε και για την τελευταία μεταγραφή που ετοιμάζει ο Δικέφαλος.
Περισσότερο με τα μεταγραφικά και κυρίως με τις αποχωρήσεις των Τζιόλη και Κάτσε και λιγότερο με την Ντιναμό Τιφλίδας ασχολήθηκε ο Βλάνταν Ίβιτς στην σημερινή συνέντευξη Τύπου.
Αναλυτικά:
Για το αν γίνει τελικά μεταγραφή, αλλά και τις αποχωρήσεις: «Σε λίγες ημέρες τελειώνει η μεταγραφική περίοδος. Βλέπουμε παίκτες και συζητάμε. Αν αποκτήσουμε θα είναι επιθετικός που μπορεί να παίξει και στα πλάγια. Αν πάρουμε κάποιον θα πρέπει να είμαστε σίγουροι πως θα μας βοηθήσει. Δεν θα πάρουμε παίκτη, απλώς για να πάρουμε. Δεν είναι η τακτική μου αυτή. Δεν είναι εύκολο να βρούμε αυτό που ψάχνουμε. Ξαναλέω αν φέρουμε κάποιον θα είναι για να βοηθήσει. Αν θα φέρουμε κάποιον ή όχι θα φανεί στο τέλος».
Για την περίπτωση του Τζιόλη και το σκεπτικό του Ιβιτς: «Την απόφαση δεν την πήραμε… χθες. Η ενημέρωση έγινε εδώ και καιρό. Δε μπορώ να σας πω τον λόγο. Ο ίδιος το ξέρει από πριν ξεκινήσει η προετοιμασία. Σεβόμαστε όλα όσα πρόσφερε στο ελληνικό πρωτάθλημα και στον ΠΑΟΚ. Αλλά φέραμε δύο παίκτες σε αυτή τη θέση. Θέλουμε να παίξουμε πιο γρήγορα, πιο πιεστικά και όπως με τον Κάτσε και με τον Τζιόλη ήμασταν ξεκάθαροι. Εγώ δεν ήμουν άνθρωπος που θα πω σε παίκτη μου 4-5 πριν το τέλος των μεταγραφών πως δεν υπολογίζεται. Δεν θα το κάνω ποτέ αυτό».
Η συνέχεια στο sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.