Έτοιμος ο κόμβος στην σύνδεση του περιμετρικού δακτυλίου της Καλαμάτας με την οδό Αθηνών. Σταδιακά λοιπόν ολοκληρώνονται οι εργασίες που αφορούν στο πρώτο τμήμα που ίσως να δοθεί νωρίτερα στην κυκλοφορία για το πολύ μεγάλο έργο.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.