Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Το χρυσό και στο ομαδικό των γυναικών η Νότια Κορέα



Η Νότια Κορέα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο ομαδικό των γυναικών στην τοξοβολία, νικώντας τις Ρωσίδες στον τελικό.

Όπως συνέβη χθες στο ομαδικό Ανδρών, έτσι και στο ομαδικό Γυναικών η ομάδα της Νότιας Κορέας, αποτελούμενη από τις Μισούν Τσόι, Μπόμπαε Κι, Χιετζίν Τσανγκ κατάκτησε το χρυσό μετάλλιο, καθώς στον τελικό νίκησε 5-1 την ομάδα της Ρωσίας που αποτελούσαν οι Τουιάνα Ντασιντορτζίεβα, Ξένια Πέροβα, Ίννα Στεπάνοβα, οι οποίες αρκέστηκαν στο ασημένιο μετάλλιο.
Η κινεζική Ταϊπέι, αποτελούμενη από τις Για-Τινγκ Ταν, Σι-Κία Λιν, Τσιεν-Γινγκ Λε κατάκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ομαδικό της τοξοβολίας Γυναικών, καθώς στον «μικρό τελικό» νίκησε 5-3 την Ιταλία, την ομάδα της οποίας αποτελούσαν οι Κλάουντια Μάντια, Λουτσίλα Μποάρι και Γκουενταλίνα Σαρτόρι.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/OlympicGames/to-xryso-kai-sto-omadiko-twn-gynaikwn-h-notia-korea.4206000.html                      

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.