Ανοδική τάση, μετά από τρεις συνεχόμενες πτωτικές συνεδριάσεις, εμφανίζεται στο Χρηματιστήριο Αθηνών, καθώς το γενικότερο κλίμα στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια είναι θετικό, ωστόσο, δεν υπάρχει καμία επενδυτική διάθεση και η αγορά μπορεί να αλλάξει εύκολα κατεύθυνση αφού ο τζίρος δεν ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ.
Οι συναλλαγές είναι ελάχιστες καθώς μόνο οι τέσσερις τραπεζικές μετοχές ξεπερνούν σε όγκο το 1 εκατ. κομμάτια έκαστη.
Είναι φανερό ότι η αγορά τηρεί επιφυλακτική στάση, περιμένοντας τις εξελίξεις στη διαπραγμάτευση μετά τη χθεσινή πρεμιέρα, όπου φάνηκε ότι οι δανειστές δεν θα ενδώσουν εύκολα στα αιτήματα της ελληνικής κυβέρνησης, ενώ παράλληλα θέτουν και το θέμα της ΕΛΣΤΑΤ ψηλά στην ατζέντα της διαπραγμάτευσης.
Βραχυπρόθεσμα, πάντως, το ενδιαφέρον στρέφεται στα αποτελέσματα β' τρίμηνο τόσο των τραπεζών που ανακοινώνουν σήμερα και αύριο, όσο και σε άλλες δεικτοβαρείς μετοχές, όπως του ΟΠΑΠ που επίσης ανακοινώνει σήμερα τα αποτελέσματα.
Ο Γενικός Δείκτης κινείται με κέρδη 0,3% στις 653 μονάδες, ενώ ο τραπεζικός δείκτης παλεύει να κρατήσει το θετικό πρόσημο. Οι τραπεζικές μετοχές κινούνται σε γενικές γραμμές με ήπια πτώση καθώς οι επενδυτές περιμένουν τα αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.