Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

ΔΕΘ: Γιατί οι στρατιωτικοί παίρνουν μέρος στις κινητοποιήσεις


Την εφαρμογή των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας για την επαναφορά των μισθών τους στα προ του 2012 επίπεδα, και την...
επίλυση των σημαντικών τους προβλημάτων τα οποία παρέμειναν σε εκκρεμότητα ακόμα και μετά τον πρόσφατο νόμο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, διεκδικούν οι στρατιωτικοί συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις που θα γίνουν στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μαζί με τα Σώματα Ασφαλείας.

Τα διλήμματα που αντιμετωπίζουν για το εάν θα συμμετέχουν ή όχι, περιγράφει στην επιστολή που έστειλε στο Onalert.gr ο Κωνσταντίνος Μελετιάδης.





Περισσότερα στο www.onalert.gr

tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.