Με μήνυμα του στο twitter ο Άντριου Γκάουντλοκ ανακοίνωσε τη συμφωνία του με την Μακάμπι Τελ Αβιβ
Οι δύο πλευρές που ήταν κοντά σε συμφωνία, έδωσαν τελικά τα χέρια κι η “ομάδα του λαού” φέρνει πίσω στην Ευρώπη τον Αμερικανό γκαρντ, ο οποίος πέρσι έπαιξε στο ΝΒΑ με τους Ρόκετς.
“Περήφανος που είμαι το νέο μέλος της Μακάμπι Τελ Αβιβ. Ανυπομονώ για το νέο ταξίδι” έγραψε ο Αμερικανός στο twitter, ανακοινώνοντας ουσιαστικά τη μεταγραφή του.
Proud to be a new member of @MaccabitlvBC! Looking forward to the new journey
πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/291673/o-gkaountlok-anakinose-makampi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.