Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

"Χρυσός" ο Ναδάλ στο διπλό των ανδρών



Ο Ράφα Ναδάλ κατέκτησε το δεύτερο ολυμπιακό μετάλλιο της καριέρας του, αυτή τη φορά στο διπλό των ανδρών, παρέα με τον Μαρκ Λόπεθ.


Το δεύτερο χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο της καριέρας του πανηγυρίζει ο Ράφαελ Ναδάλ. Ο Ισπανός τενίστας με συμπαίκτη τον Μαρκ Λόπεθ, κατέκτησαν την πρώτη θέση στο διπλό ανδρών του Ολυμπιακού τουρνουά "Ρίο 2016", αφού στον τελικό επικράτησαν 6/2 3/6 6/4 των Φλορίν Μεργκέα και Χόρια Τεκάου από την Ρουμανία.
Ο Ναδάλ, έχει στην κατοχή του ήδη ένα χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο από το Πεκίνο το 2008.
Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν οι Αμερικάνοι Στιβ Τζόνσον και Τζακ Σοκ που νίκησαν στο «μικρό» τελικό τους Καναδούς Ντάνιελ Νέστερο και Βάσεκ Πόσπισιλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.