Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Νέος... πάγος από Κοντονή στο πρωτάθλημα

Νέος... πάγος από Κοντονή στο πρωτάθλημα
Νέα παράταση στην έναρξη του πρωταθλήματος έδωσε ο Σταύρος Κοντονής φροντίζοντας να επιτεθεί για μία ακόμη φορά στην ΕΠΟ.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού συνεχίζει να υποστηρίζει πως το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας είναι παράνομο, με αποτέλεσμα να δίνει τέλος στα... όνειρα για έναρξη της SuperLeague στις 10 Σεπτεμβρίου.
Ο Σταύρος Κοντονής τόνισε: «Οι έκπτωτοι συνεχίζουν να προκαλούν τη νομιμότητα και τη συνταγματική τάξη. Με δολιχοδρομίες και εκ νέου παρανομίες όχι μόνο δεν μπορεί να αρθεί η απόφαση απαγόρευσης διεξαγωγής των ποδοσφαιρικών αγώνων, αλλά επιβάλλεται η περαιτέρω χρονική επέκταση της».






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.