Νέα παράταση στην έναρξη του πρωταθλήματος έδωσε ο Σταύρος Κοντονής φροντίζοντας να επιτεθεί για μία ακόμη φορά στην ΕΠΟ.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού συνεχίζει να υποστηρίζει πως το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας είναι παράνομο, με αποτέλεσμα να δίνει τέλος στα... όνειρα για έναρξη της SuperLeague στις 10 Σεπτεμβρίου.
Ο Σταύρος Κοντονής τόνισε: «Οι έκπτωτοι συνεχίζουν να προκαλούν τη νομιμότητα και τη συνταγματική τάξη. Με δολιχοδρομίες και εκ νέου παρανομίες όχι μόνο δεν μπορεί να αρθεί η απόφαση απαγόρευσης διεξαγωγής των ποδοσφαιρικών αγώνων, αλλά επιβάλλεται η περαιτέρω χρονική επέκταση της».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.