Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Απεργία διαρκείας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Θεσσαλονίκης...

Χωρίς λεωφορεία θα μείνει η Θεσσαλονίκη αφού οι υπάλληλοι του ΟΑΣΘ συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις. 
Όπως ανακοινώθηκε, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προχωρήσει τις επίσχεση, έως ότου  πληρωθούν οι εργαζόμενοι τα δεδουλευμένα τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.