Μετά τον τελικό των200 μέτρων, ο Γιουσέιν Μπολτ μιμήθηκε τον πανηγυρισμό του ΛεΜπρον Τζέιμς, ο οποίος μερικές ημέρες πριν είχε αποθεώσει τον Τζαμαϊκανό σπρίντερ (VIDEO).
Ο Γιουσέιν Μπολτ έκανε... βόλτα και στον τελικό των 200 μέτρων, αφού κατέκτησε άνετα, απλά και ωραία το χρυσό μετάλλιο, με χρόνο 19.78, φτάνοντας τα οκτώ σε Ολυμπιακούς Αγώνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.