"Θα είναι πηγή έμπνευσης για πάντα και γι αυτό θέλω να του ζητήσω συγγνώμη που δεν μπόρεσα να φέρω ξανά το χρυσό μετάλλιο", είπε αρχικά και συνέχισε:
"Ελπίζω να γυρίσω ξανά στην επόμενη ευκαιρία που θα μου δοθεί και επιστρέψω την ευγνωμοσύνη του με ένα ακόμα χρυσό".
Ελπίζουμε ο Κιμ Γιονγκ Ουν να μην πατήσει το... κουμπί στην περίπτωση του σπουδαίου αυτού αθλητή και να τον ξαναδούμε σε αγώνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.