Έχοντας το χάλκινο μετάλλιο στις αποσκευές τους, οι Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής επέστρεψαν χθες στην Ελλάδα και έτυχαν λαμπρής υποδοχής από φιλάθλους στο "Ελευθέριος Βενιζέλος".
Οι Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής χάρισαν στην Ελλάδα το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία 470 στην ιστιοπλοϊα και κατά την άφιξή τους στη χώρα μας από το Ρίο, βρέθηκε αρκετός κόσμος στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" για να τους δώσει συγχαρητήρια και να φωτογραφηθεί μαζί τους.
"Τι να πούμε, είμαστε χαρούμενοι. Δεν έχουν συνηθίσει τέτοιες υποδοχές. Δικαιώνονται οι κόποι μας. Όπως ξαναείπα, πήγαν όλα βάσει προγράμματος, λείψαμε πολύ, δουλέψαμε πολύ. Κανείς να μην παρατάει τα όνειρά του, τα πάντα γίνονται πραγματικότητα αν κοπιάζουμε.
Ο Νίκος Λάσκαρης ήρθε τη στιγμή που έπρεπε, τη στιγμή που χρειαζόμασταν τα χρήματα για να κάνουμε την προετοιμασία όπως έπρεπε και να φτάσουμε στην θέση που είμαστε σήμερα", δήλωσε από την πλευρά του ο Μάντης.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.