"Ξαναβλέποντας τις εικόνες και την έκφραση του προσώπου της, μπορεί να δει κανείς πως η Αγιάνα τρέχει απλά ενώ οι άλλες δίνουν τη ζωή τους πίσω από αυτήν. Δεν λέω πως δεν είναι καθαρή αλλά έρχονται στο μυαλό υποψίες.
Έκανε τα πάντα να φαίνονται πολύ εύκολα", τόνισε μετά το τέλος της κούρσας η Σουηδή Σάρα Λάχτι που τερμάτισε στην 12η θέση ενώ η Βραζιλιάνα Τατιέλε Ρομπέρτα ντε Καρβάλιο, 31η στον τελικό, δήλωσε: "Αυτός είναι πραγματικά χρόνος για άνδρες και το ότι τα κατάφερε σημαίνει πως ήταν εξαιρετικά δυνατή".
Η ίδια πάντως η θριαμβεύτρια της κούρσας όχι μόνο δεν πτοήθηκε από αυτές τις δηλώσεις αλλά επεσήμανε: "Πρώτα από όλα ευχαριστώ τον Θεό επειδή μου δίνει τα πάντα και την ευλογία του.
Το ντοπάρισμά μου είναι ο Ιησούς και έπειτα το γεγονός ότι δουλεύω και προπονούμαι πάρα πολύ. Είναι φανταστικό ότι έκανα παγκόσμίο ρεκόρ όπως και ότι έτρεχα δίπλα στην Τιρουνές Ντιμπάμπα (3η) η οποία μου μετάδωσε θάρρος και ενέργεια για να μη χάσω αυτή την ευκαιρία".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.