Ο 34χρονος σπρίντερ συμπλήρωσε: "Η Κινγκ κολυμπά, δεν είναι αθλήτρια του στίβου, οπότε δεν με ενδιαφέρει". Υπενθυμίζεται ότι ο χρυσός Ολυμπιονίκης της Αθήνας έχει πιαστεί ντοπέ δύο φορές στο παρελθόν. Φέτος, ωστόσο, αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή για τον Γιουσέιν Μπολτ στην κούρσα της μιας ανάσας.
Ο Γκάτλιν δήλωσε για τη συνέχεια των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και για τους ελέγχους ντόπινγκ: "Έχω αυτοπεποίθηση. Έχω επιστρέψει και έχω κάνει ό,τι χρειαζόταν να κάνω. Έχω δουλέψει όπως και κάθε άλλος, έχω ελεγχθεί όπως και κάθε άλλος, και τώρα είμαι πίσω. Πιστεύω στο υπάρχον σύστημα".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.