Σε συλλαλητήριο στην Ομόνοια καλεί τους πολίτες το ΠΑΜΕ, στις 9 Σεπτεμβρίου.
Το συλλαλητήριο προγραμματίζεται για τις 7 το απόγευμα.
Αφορμή της συγκέντρωσης είναι τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης στα οποία θα μετάσχει ο πρωθυπουργός.
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ, «να μη χαριστούμε σε κανένα, δεν πάει άλλο».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.