Η ομάδα σκυταλοδρομίας 4x400μ ανδρών των ΗΠΑ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, αφού τερμάτισε σε 2:57.30 και άφησε στη 2η θέση την Τζαμάικα με 2:58.16 και στην 3η τις Μπαχάμες, που είχαν κερδίσει το 2012 στο Λονδίνο, με 2:58.49. Στην 4η θέση και εκτός βάθρου έμεινε το Βέλγιο, το οποίο εκπροσώπησαν για μία ακόμη φορά τα τρία αδέλφια Μπορλέ, οι Τζόναθαν, Ντίλαν και Κέβιν, μαζί με τον Ζουλιέν Ουατρίν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.