Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Στην 4η θέση οι Νικολαΐδου/Ασουμανάκη



Οι Κατερίνα Νικολαΐδου και Σοφία Ασουμανάκη δεν ξεκίνησαν καλά στον τελικό του διπλού σκιφ, με αποτέλεσμα να καταλάβουν τηνθέση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

Σπουδαία ευκαιρία να κατακτήσουν ένα μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο έχασαν οι Κατερίνα Νικολαΐδου και Σοφία Ασουμανάκη στο διπλό σκιφ γυναικών της κωπηλασίας.
Το ελληνικό πλήρωμα "πλήρωσε" την κακή του εκκίνηση στον τελικό, όπου βρέθηκε για μεγάλο διάστημα στην 6η θέση. Όσο "κυλούσε" η κούρσα, οι Ελληνίδες ανέβαζαν ρυθμό και κατάφεραν να προσπεράσουν τις Αμερικανίδες και τις Γαλλίδες, αλλά δεν μπόρεσαν να καλύψουν τη διαφορά από τις άλλες τρεις βάρκες.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησαν οι Πολωνές Φούλαρτσικ-Κοζλόβσκα/Μάνταϊ, αργυρές ήταν οι Βρετανές Θόρνλι/Γκρέιντζερ, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λιθουανές Βισταρτάιτε/Βαλτσιουκάιτε.





























 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.