Το ελληνικό πλήρωμα "πλήρωσε" την κακή του εκκίνηση στον τελικό, όπου βρέθηκε για μεγάλο διάστημα στην 6η θέση. Όσο "κυλούσε" η κούρσα, οι Ελληνίδες ανέβαζαν ρυθμό και κατάφεραν να προσπεράσουν τις Αμερικανίδες και τις Γαλλίδες, αλλά δεν μπόρεσαν να καλύψουν τη διαφορά από τις άλλες τρεις βάρκες.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησαν οι Πολωνές Φούλαρτσικ-Κοζλόβσκα/Μάνταϊ, αργυρές ήταν οι Βρετανές Θόρνλι/Γκρέιντζερ, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λιθουανές Βισταρτάιτε/Βαλτσιουκάιτε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.