Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Έχασε τα 47 δολάρια το αμερικανικό αργό

Η αμφιβολία των επενδυτών ότι θα υπάρξει συμφωνία στην μείωση της παραγωγής κατά την συνάντηση των μελών του ΟΠΕΚ τον επόμενο μήνα - με φόντο την σταθεροποίηση των τιμών - οδήγησε τα futures του «μαύρου χρυσού» σε πτώση για πρώτη φορά σε τρεις συνεδριάσεις.
Το αργό WTI παράδοσης Οκτωβρίου υποχώρησε 66 σεντς ή 1,4% στα 46,98 δολάρια στο βαρέλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.