Στις σκυτάλες 4Χ100 ανδρών και γυναικών αντίστοιχα θα συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες για λογαριασμό των ΗΠΑ οι Μάικλ Φελπς και Κείσι Λεντέκι.

Ο Φελπς προτίμησε να μην πέσει στα 100 ελεύθερο στα τράιαλς της πατρίδας του, όμως δεν έχασε αγώνα στη σκυτάλη από το 2004 μέχρι το 2012. Έτσι, θα διεκδικήσει το ερχόμενο Σάββατο το 19ο χρυσό μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες.
Πάντως, δεν έχει αποφασιστεί αν ο Φελπς θα αγωνιστεί στα 4Χ200.
Ιστορία θα γράψει και η Λεντέκι, η οποία μπορεί να διεκδικήσει και τα πέντε χρυσά μετάλλια στη Βραζιλία.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/stis-skutales-4x100-felps-ledeki-sto-rio/3189309
Ο Φελπς προτίμησε να μην πέσει στα 100 ελεύθερο στα τράιαλς της πατρίδας του, όμως δεν έχασε αγώνα στη σκυτάλη από το 2004 μέχρι το 2012. Έτσι, θα διεκδικήσει το ερχόμενο Σάββατο το 19ο χρυσό μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες.
Πάντως, δεν έχει αποφασιστεί αν ο Φελπς θα αγωνιστεί στα 4Χ200.
Ιστορία θα γράψει και η Λεντέκι, η οποία μπορεί να διεκδικήσει και τα πέντε χρυσά μετάλλια στη Βραζιλία.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/stis-skutales-4x100-felps-ledeki-sto-rio/3189309
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.