Κατακτώντας δύο χρυσά μετάλλια την Κυριακή, οι ΗΠΑ πέρασαν στηνπρώτηθέση τουπίνακα μεταλλίων. Παρούσα πλέον και η Ελλάδα. Δείτε αναλυτικά...
Τρομερή μάχη μεταξύ Κίνας, Αυστραλίας και ΗΠΑ γίνεται μέχρι στιγμής, μετά το πέρας της 2ης ημέρας, στον πίνακα μεταλλίων. Και οι τρεις χώρες έχουν από τρία χρυσά μετάλλια, με τα αργυρά να κάνουν τη διαφορά. Η Άννα Κορακάκη έβαλε και την Ελλάδα στον πίνακα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.