Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Τρεις εταιρείες στην «κούρσα» για το 24% του ΑΔΜΗΕ

Τρεις εταιρείες συνεχίζουν στη β' φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 24% του μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ, οι οποίες θα πρέπει να υποβάλλουν τις δεσμευτικές τους προσφορές.

Συγκεκριμένα, στην επόμενη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, θα βρίσκονται οι:

RTE International, εκ μέρους της RTE Reseau de Transport d'ElectriciteS.A.

State Grid International Development Limited, Hong Kong

TERNA - Rete Elettrica Nazionale S.p.A., σε σύμπραξη με F2i SGR S.p.A.

Χρέη χρηματοοικονομικών συμβούλων της διαδικασίας εκτελούν οι HSBC, Citigroup και NBG Securities.


Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/603143/treis-etaireies-stin-koursa-gia-to-24-tou-admie/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.