Ο αποκλεισμός του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ από τα προκριματικά τουChampions League, σημαίνει ότι δεν θα έχει η χώρα μας εκπρόσωπο στους ομίλους τουChampions Leagueύστερα από 20 χρόνια.
Ο Ολυμπιακός έχασε1-0από τη Χάποελ Μπερ Σεβά στο Ισραήλ και ο ΠΑΟΚ 2-1 από τον Άγιαξ στην Τούμπα. Όπερ σημαίνει ότι οι δυο ελληνικές ομάδες αποκλείστηκαν από την συνέχεια της διοργάνωσης και έτσι η χώρα μας δεν θα έχει εκπρόσωπο στους ομίλους του Champions League.
Πότε είχε συμβεί αυτό στο παρελθόν; Την σεζόν 1996-97 με τον Παναθηναϊκό να αποκλείεται από τη Ρόζενμποργκ και να μένει εκτός ομίλων μια σεζόν μετά την εκπληκτική του πορεία ως τα ημιτελικά της διοργάνωσης. Στο ΟΑΚΑ είχε νικήσει 1-0, αλλά έχασε 3-0 στο Τροντχάιμ και έτσι πήγε στα προκριματικά του UEFA, όπου και εκεί αποκλείστηκε από τη Λέγκια Βαρσοβίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.