
Το πρωί της Τετάρτης αναμένεται να ανακοινωθούν οι βάσεις εισαγωγής και τα ονόματα των επιτυχόντων στα ΑΕΙ όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας...
Μπορεί πριν μερικές ώρες η Σία Αναγνωστοπούλου να έκανε λόγο για Πέμπτη, Παρασκευή, ωστόσο αύριο Τετάρτη, τελειώνει η αγωνία για 100.000 υποψηφίους.
Οι φετινές βάσεις αναμένεται να περιέχουν άνοδο των ιατρικών και των παραϊατρικών σχολών αλλά και πτώση των Πολυτεχνικών.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.co.ke/2016/08/2016_95.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.