Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Από τις 16/8 τα διαρκείας στον Άρη (video)

Από τις 16/8 τα διαρκείας στον Άρη (video)

Με κεντρικό μήνυμα τη φράσηΣυνεχίζουμε μαζί” και ένα βίντεο που έχει ως στόχο να “ζεστάνει” τον κόσμο ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, η ΚΑΕ Άρης ενημέρωσε πως η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας θα ξεκινήσει στις 16 Αυγούστου.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη σελίδα της ομάδας στο facebook: “Η ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε. ανακοινώνει ό,τι η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας θα ξεκινήσει στις 16 Αυγούστου. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το επίσημο site της ομάδας μας www.arisbc.gr ‪#‎SinexizoumeMazi‬”.

Δείτε το σχετικό βίντεο


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.