Η Κινέζα παγκόσμια πρωταθλήτρια και κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ Χονγκ Λιου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 20χλμ. βάδην γυναικών, καθώς τερμάτισε πρώτη με χρόνο 1:28:35. Η Μεξικάνα Μαρία Γουαδελούπε Γκονζάλες «έσπασε» την κινεζική κυριαρχία, καθώς τερμάτισε δεύτερη με 1:28:37, αφήνοντας τρίτη την Ξιουζί Λου με 1:28:42, που ήταν δεύτερη πέρυσι στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη, καθώς τερμάτισε 15η με χρόνο 1:32:32, ενώ η Παναγιώτα Τσινοπούλου κατετάγη 47η με 1:38:24.
Οι πρώτες οκτώ του τελικού:
1. Χονγκ Λιου (Κίνα) 1:28:35
2. Μαρία Γουαδελούπε Γκονζάλες (Μεξικό) 1:28:37
3. Ξιουζί Λου (Κίνα) 1:28:42
4. Αντονέλα Παλμισάνο (Ιταλία) 1:29:03
5. Σιζιέ Κιεϊγιάνγκ (Κίνα) 1:29:04
6. Άνα Καμπεκίνια (Πορτογαλία) 1:29:23
7. Έρικα Ντε Σένα (Βραζιλία) 1:29:29
8. Μπέατριζ Πασκουάλ (Ισπανία) 1:30:24
...
15. Αντιγόνη Ντρισμπιώτη (ΕΛΛΑΔΑ) 1:32:32
47. Παναγιώτα Τσινοπούλου (ΕΛΛΑΔΑ) 1:38:24
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.