Δίχως να συναντήσει ιδιαίτερα προβλήματα, η Σερένα Γουίλιαμς επικράτησε 2-0 (7-5, 6-3) σετ της Αντζελίκ Κέρμπερ στον τελικό, κατέκτησε για έβδομη φορά(!) το Wimbledon και έπιασε την θρυλική Στέφι Γκραφ.
Αυτός ήταν ο 22ος τίτλος της σε major τουρνουά, πιάνοντας στη δεύτερη θέση την Στέφι Γκραφ, ενώ απέχει πλέον δύο τίτλους από την κορυφή και την Μάργκαρετ Κορτ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.