Στην Ιταλία τα πράγματα πάνε άσχημα από πάσης απόψεως. Διαφθορά, ανεργία των νέων και τώρα οι εντελώς προβληματικές τράπεζες. Το να αποφεύγεται η αντιμετώπιση των προβλημάτων και να δίνεται έμφαση στο "φαίνεσθαι" δεν λειτουργεί πλέον, σχολιάζει σε άρθρο της η γερμανική εφημερίδα Welt.
Είναι η Ιταλία η πλέον ασθενής χώρα της Ευρώπης; Και μόνο το ερώτημα είναι ένας εφιάλτης για τους Ιταλούς οι οποίοι δεν θεωρούν το "φαίνεσθαι" ως το σημαντικότερο πράγμα. Είναι όμως δύσκολο στην κεντρική Ευρώπη σε αυτούς τους καιρούς της γενικευμένης κρίσης να φανταστεί κανείς ένα κράτος με μεγαλύτερα οικονομικά προβλήματα από την Ιταλία.
Και ενώ τα τελευταία χρόνια πέντε εκατομμύρια άνθρωποι, δηλαδή σχεδόν το ένα πέμπτο του πληθυσμού, έχουν διολισθήσει στην απόλυτη φτώχια, η χώρα που βρίσκεται μπροστά στο γκρεμό σχεδιάζει να δώσει τεράστια ποσά, τα οποία προσεγγίζουν πλέον τα 400 δισεκ. ευρώ, για την σωτηρία των τραπεζών και των τραπεζιτών, εν ανάγκη παρακάμπτοντας τους ευρωπαϊκούς κανόνες και κατά προτίμηση τη Γερμανία.
Εάν απειληθεί η Ιταλία με κατάρρευση όμοια με εκείνη της Ελλάδας δεν θα μπορούσε να γίνει τίποτα πια για το ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η χώρα είναι υπερχρεωμένη και πρέπει να εξυπηρετήσει δάνεια τα οποία ανέρχονται στο 130% του ΑΕΠ. Πρόκειται για μια παγίδα χρεών ανασταλτική για τη δημιουργία ενός υγιούς επενδυτικού κλίματος, συμπεραίνει ο αρθρογράφος της Welt.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.