Την πρώτη του συνέντευξη μετά τη συμφωνία του με τους Σικάγο Μπουλς παραχώρησε σε τηλεοπτική εκπομπή ο Ντουέιν Ουέιντ και εξήγησε τους λόγους που τον έκαναν να αποχωρήσει από το Μαϊάμι.

Έτοιμος για το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του παρουσιάστηκε ο Ντουέιν Ουέιντ στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη ως παίκτης των Σικάγο Μπουλς, εξηγώντας τους λόγους που τον έκαναν να αποχωρήσει από το Μαϊάμι έπειτα από 13 χρόνια.
Ο «Flash» εξήγησε ότι είναι παιδί του Σικάγο που μεγάλωσε με τη φανέλα των Μπουλς και του Τζόρνταν ενώ πάντα ονειρευόταν να παίξει στο United Center ακούγοντας το όνομά στην παρουσίαση των ομάδων.
«Ήταν ένα πολύ μεγάλο για βράδυ για μένα, που δεν κοιμήθηκα. Είναι αλήθεια, είμαι παίκτης των Μπουλς. Ήμουν παίκτης για 13 υπέροχα χρόνια στο Μαϊάμι. Έχασα κιλά από τον ιδρώτα. Θέλω να αποχαιρετήσω του Μαϊάμι και τους φιλάθλους που ήταν τρομεροί. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Σικάγο.
Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο μέρος που πάντα ονειρευόμουν να παίξω μπάσκετ. Μεγάλωσα όταν ήταν στην ομάδα μας ο Μάικλ Τζόρνταν και έπαιζα στην αυλή πάντα με τη φανέλα των Μπουλς και ονειρευόμουν το όνομά μου να ακούγεται στο United Center. Κάνω, λοιπόν, αυτό που ονειρευόμουν από παιδί πραγματικότητα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο «Flash».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/oueid-megalwsa-me-ti-fanela-twn-mpouls-oneiro-mou-na-akousw-to-onoma-mou-sto-United-Center/3181988
Έτοιμος για το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του παρουσιάστηκε ο Ντουέιν Ουέιντ στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη ως παίκτης των Σικάγο Μπουλς, εξηγώντας τους λόγους που τον έκαναν να αποχωρήσει από το Μαϊάμι έπειτα από 13 χρόνια.
Ο «Flash» εξήγησε ότι είναι παιδί του Σικάγο που μεγάλωσε με τη φανέλα των Μπουλς και του Τζόρνταν ενώ πάντα ονειρευόταν να παίξει στο United Center ακούγοντας το όνομά στην παρουσίαση των ομάδων.
«Ήταν ένα πολύ μεγάλο για βράδυ για μένα, που δεν κοιμήθηκα. Είναι αλήθεια, είμαι παίκτης των Μπουλς. Ήμουν παίκτης για 13 υπέροχα χρόνια στο Μαϊάμι. Έχασα κιλά από τον ιδρώτα. Θέλω να αποχαιρετήσω του Μαϊάμι και τους φιλάθλους που ήταν τρομεροί. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Σικάγο.
Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο μέρος που πάντα ονειρευόμουν να παίξω μπάσκετ. Μεγάλωσα όταν ήταν στην ομάδα μας ο Μάικλ Τζόρνταν και έπαιζα στην αυλή πάντα με τη φανέλα των Μπουλς και ονειρευόμουν το όνομά μου να ακούγεται στο United Center. Κάνω, λοιπόν, αυτό που ονειρευόμουν από παιδί πραγματικότητα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο «Flash».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/oueid-megalwsa-me-ti-fanela-twn-mpouls-oneiro-mou-na-akousw-to-onoma-mou-sto-United-Center/3181988
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.